BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 23, 2009

Jabs.

I know there's something wrong with me. I just know it. I tried jabbing at some urdu poetry today. I swear, this version of Sidra Chaudhry is so very foreign to me. I managed to write a stanza and a short 'poem' you can say and afterwards when I actually read it, I felt like washing my hands with soap like a ten million times or so. I couldn't believe I had written what I had written. lol. I'm putting it up here just for the heck of it. I know it's as lame as some verses off a truck or rickshaw's rear end, but here it goes anyways.

THE stanza:

Aadhi se zyada zindgi, kabhi kabhi,
lagnay lagti hai baymaani se,
jis tarha sooraj ki talaash mein koi,
bhaag raha ho saraab kay peechay.

THE poem:

Sard ahoo'n kay samandar mein,

doobtay doobtay aik umer beet gayi hai,

aik uss pal ki yaadoo'n mein jesay,

saari zindagi theher si gayi hai.

apni hee awaaz lagnay lagi hai parayi,

kuch aisey hee mazak, zindgi ker gayi hai.

ab tu andheroo'n aur ujaaloo'n mein tafreek he kahan,

ab tu lagta hai sab shameei'n aik saath utar gayi hai.

unhein saayoo'n kay peechay bhaagtay guzri zindgi,

ab tu jesay sab saayoo'n ko hawa apnay saath ura le gayi hai.

neem kay patoo'n ki manind karwi karwi wohi baatein yaad ati hain ab,

ab tu sirf unki tooti huwi yaadein zinda reh gayi hai,

baith ker aik konay mein iss jahaan kay mein sochti hoon kabhi,

ab kya kerna inn arzoo'on ka, jo kirchiyan ban ker rooh mein chub gayi hain.

daur zindgi ki thaamnay ki nakaam justuju mein,

ab ankhoo'n se sab khoon-alood khwahishaat hee beh gayi hain.

So ewwwww, right? :)
I know.

3 comments:

Rida. said...

Nahhh! Not eww really =)

I like some of your poetries and his one is added to the list =D THOUGH I'll admit I din't understand a few words =D

Hey smile girl what's gone is gone. No good in holding on to something that hurts, yeah?

Sidra Ch. said...

aww, thanks RidZ. so which poems did you like? :)

Rida. said...

I can't remember the names =$ But I know I've read a few and I liked 'em =D